Παρακαλούνται όλοι οι φοιτητές του 1ου έτους, να γραφτούν στο eclass.uowm.gr και στη συνέχεια στα μαθήματα του 1ου έτους (όσα έχουν κωδικό ΜΟΠ1ΧΧ, πχ ΜΟΠ101, ΜΟΠ102, κλπ). Επίσης στο μάθημα ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (ΜΟΠ105) έχουν δημιουργηθεί 4 εργαστηριακές ομάδες στις οποίες μπορείτε να γραφτείτε ηλεκτρονικά μέσω του eclass. Η δια ζώσης διδασκαλία του συγκεκριμένου μαθήματος θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες λόγω πανδημίας.
Αρχική » Ανακοινώσεις » – Εγγραφή στις εργαστηριακές ομάδες του Τεχνικού Σχεδίου (ΜΟΠ105)
Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
- – Προκήρυξη Διαγωνισμού Ανάδειξης Υποτρόφων Ακαδημαϊκού Έτους 2022-2023 από Έσοδα Κληροδοτημάτων
- – Υποβολή Ηλεκτρονικής Αίτησης και Δικαιολογητικών στο Πλαίσιο Χορήγησης Στεγαστικού Επιδόματος Ακαδημαϊκού Έτους 2023-2024
- – Προσφορά καλοκαιρινής εργασίας προς φοιτητές /τριες από την εταιρεία Διάβαση Μελετητική
- – Παρουσίαση / Εξέταση Διπλωματικών Εργασιών Εαρινού Εξαμήνου 2023-2024
- – Το νέο τεύχος της ‘Ενημέρωσης’ είναι εδώ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
- Πρόσκληση για κατάθεση οικονομικών προσφορών για: την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού και διαμόρφωσης περιβάλλοντα χώρου των οικοπέδων του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας στη Φλώρινα, συνολικού προϋπολογισμού 14.880,00 €, συμπεριλαμβανομένου 24% Φ.Π.Α. 16 Ιουλίου 2024
- Προκήρυξη εκλογών για την ανάδειξη Διευθυντή του Διατμηματικού Εργαστηρίου της Πολυτεχνικής Σχολής με τίτλο : «Εργαστήριο Διαχείρισης Ατμοσφαιρικού Περιβάλλοντος και Απορριμμάτων-ΕΔΑΠΑ (Air and Waste Management Laboratory-AWMA Lab)» 15 Ιουλίου 2024
- Διάκριση του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στα Education Leaders Awards 2024 15 Ιουλίου 2024
- Εναρκτήρια εκδήλωση του Κόμβου Ψηφιακής Καινοτομίας Δυτικής Μακεδονίας SYNERGiNN EDIH 12 Ιουλίου 2024
- Απόφαση μετάθεσης ημερομηνίας ηλεκτρονικής αποσφράγισης προσφορών 12 Ιουλίου 2024
Αρχείο
– Εγγραφή στις εργαστηριακές ομάδες του Τεχνικού Σχεδίου (ΜΟΠ105)
← – Αφορά στις φοιτήτριες και φοιτητές του 3ου εξαμήνου σπουδών – Διδασκαλία μαθημάτων σύμφωνα με την απόφαση της Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας →