Το μάθημα “Μαθηματικά ΙΙΙ – Αριθμητική Ανάλυση” θα γίνει αύριο Τετάρτη 9/10 στην αίθουσα Ε3 (Εργαστήριο Μεταλλευτικής Πληροφορικής και Εφαρμογών Μηχανικής Μάθησης), ενώ το μάθημα “Υπαίθρια Εκμετάλλευση” θα γίνει στην αίθουσα 3401, τις ίδιες ώρες που αναφέρει το ωρολόγιο πρόγραμμα.
Αρχική » Ανακοινώσεις » – Αλλαγή αίθουσας διδασκαλίας για τα Μαθηματικά ΙΙΙ και την Υπαίθρια Εκμετάλλευση
Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
- – Νέα παράταση περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου 2024-2025
- – Επιλογή Φοιτητών/τριών Πρεσβευτών Σταδιοδρομίας για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
- – Παρουσίαση στο 2ο Γενικό Λύκειο Καστοριάς στα πλαίσια των δράσεων “Βρες τι θα σπουδάσεις’
- – 1η Προκήρυξη του Γραφείου Erasmus του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για Σπουδές το χειμερινό εξάμηνο 2025-2026
- – Εξετάσεις για τη χορήγηση άδειας άσκησης επαγγέλματος σε Μηχανικούς Ορυκτών Πόρων, ΠΔΜ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
- Νέες Προοπτικές Σύμπραξης Πανεπιστημίου και ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης 22 Ιανουαρίου 2025
- Προκήρυξη μίας θέσης καθηγητή του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας 21 Ιανουαρίου 2025
- Στρατηγικές Συνεργασίες του Εργαστηρίου MaterLab για Καινοτομία και Δίκαιη Μετάβαση στη Δυτική Μακεδονία 21 Ιανουαρίου 2025
- 2η Προκήρυξη Κινητικότητας Διδακτικού Προσωπικού για Διδασκαλία ή Διδασκαλία και Επιμόρφωση στο πλαίσιο της Κλασικής Κινητικότητας του Προγράμματος Erasmus+ για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 (2024-1-EL01-KA131-HED-000205860) 20 Ιανουαρίου 2025
- Επαναληπτική πρόσκληση για κατάθεση οικονομικών προσφορών για: την προμήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών, οθονών και διαδραστικού πίνακα για τις ανάγκες του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, συνολικού προϋπολογισμού 17.786,00 €, συμπεριλαμβανομένου 24% Φ.Π.Α. 20 Ιανουαρίου 2025
Αρχείο
– Αλλαγή αίθουσας διδασκαλίας για τα Μαθηματικά ΙΙΙ και την Υπαίθρια Εκμετάλλευση
← – Παράταση προθεσμίας υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων για τη χορήγηση δωρεάν σίτισης για τους φοιτητές /τριες του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 – Ανακοίνωση για το Πρόγραμμα Υποτροφιών του Ιδρύματος Fulbright για το ακαδημαϊκό/σχολικό έτος 2025-2026 →